Kvällsgrubblerier

snöstorm
Jag känner mig en aning låg ikväll. Tänker mycket på livet, hur det blev som det blev, vad man kunde gjort annorlunda och undrat hur det hade blivit om man hade gjort andra val. Men samtidigt är jag väldigt tacksam för allt jag gått igenom, både positivt och negativt, för det är ju genom dessa erfarenheter som jag växer som människa och är den jag är idag.
Ja, det här är en ny blogg. Jag har ju en matblogg för mina lchf-recept men tänkte att jag skulle ha en som fungerar lite som typ dagbok/ställe att skriva av sig lite. Så det blev den här. Nu ska jag försöka sova lite. Hoppas alla ni därute drömmer vackra drömmar för det ska jag försöka göra. Gonatt världen! :)

Kommentarer
Postat av: Erika

kramar <3

2012-03-21 @ 00:55:10
Postat av: Susanne

Kram! <3

2012-03-21 @ 01:07:45
URL: http://pongomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0